Thursday, June 9, 2011

Round2 KL

err pendekkan cerita pukul 1 pagi kiteorang (aku , yassin , rambo , amirul , zaid) pergi makan dekat kedai cina mana entah , tapi gentle sedap ^^ lepas tu kite pergi SEVEN ELEVEN , beli air :B so aku tunggu kat dalam kereta , sekali dorang masuk kereta , aku tengok zaid beli C***** jenama ASPIRE tuu ! haha aku tak tau la apa dia nak buat dengan bende uh , sekali pusing club2 yang ada dekat KL (tengah pagi pulak , mesti ramai bitch en) lepas pusing lebih kurang 5 club kita pusing , sampai je kat cheras ada roadblock pulak , kiteorang semua kena turun kereta keluarkan barang yang kita ada , polis tu boleh check2 duit kiteorang , dah la lama dia selak , nampak sangat nak pau -.- lepas ayat punya ayat punya ayat , KITA LEPAS ! hahaha time tu aku seram sejuk je XD haha kita pusing satu club lagi baru kita balik :B

No comments:

Post a Comment