Thursday, June 9, 2011

BITCH mana pandang aku ni ?!

erghh balik mid tadi aku ngan farid , dua orang je , sekali ada dua bitch tunggu bas ngan kita , tak habis2 usha kiteorang , dari jauh aku tengok cantik , werghh muka pun macam 14/15 en , bila masuk dalam bas terpaksa lah beridiri sebab penuh , bitch tu pulak boleh pulak menggedik nak berdiri sebelah aku -.- haihh dah la asyik pandang je -.- lama2 aku tengok dia CIBAI ! AWEK AKU 100 KALI GANDA CANTIK TAHU ! COMEL LAGI ! kau ? kau tak comel ahh BITCH ! dah la pakai celak2 semua ni , baju ketat sampai nampak b**, seluar ketat -.- kasut tinggi , erghh menyesal aku naik sama bas ngan diorang , aku ngan farid un dah lain macam je rasa sebab minah uh pandang2 , sampai ot dia turun sama dengan kita -.- aku pun terus jalan buat bodoh .

No comments:

Post a Comment