Wednesday, June 8, 2011

HOTSTUFF

sekarang dah banyak orang yang hot hot , hishh susah nak bagitahu macam mana , setiap minggu nak keluar ? lepak mana tu brader ? pavi ? bb ? huh first aku pun suka tempat uh sebab tak ramai orang , and now perghh dah banyak beb , semua styling mangga punya , hahah and lagi satu nak bersetyle tapi yang sedihnya pinjam barang orang , ALAHAI sedihnyo den dengar hahaha kebanyakkan budak yang bajet handsome (memang handsome dari aku) but kalau takde duit uh takpayah la nak keluar setiap minggu , aku pun keluar jugak kl uh , tapi takde lah sampai tiap minggu macam kau brader . haih sakai laut la kau ***** nasib aku ingat kau kawan je , kalau tak dah lama aku ignore kau :D hahahaha ada jugak yang bajet style , padahal dia tak tahu yang style dia uh style mat rempit , erghh come on la beb . kalau dah style uh jangan la memilih , tahu la hotstuff but kau jangan la nak sombong2 , erghh aku tahu la aku tak seHOT kau -.-

p/s bajet je aku ni XD

No comments:

Post a Comment