Friday, June 24, 2011

kem silat

whoah sabtu , 25/6/11 , 12.45am haha aku senior dalam silat uh , dan aku juga dijadikan faci dalam 1 kumpulan , so aku kena jaga diorang lah , but malam ni tak beb , kira kira semua faci ada 12 orang , dan 14 junior , tengah pagi tu , abang pengasas kem ni buat taklimat dimana semua ahli (termasuk faci) kena tutup mata pakai kain plekat , dan akan ditinggal kan sorang2 dekat kubur islam , (kubur 1malaysia , baiduri xD) bila dengar semua junior takut , yang senior2 ni nak takut apa sebab kita dah berkomplot dengan abang uh , kita letak sorang2 , ada yang kita suruh pegang ala ala batu nihsan , ada yang dekat van jenazah , dan ada yang dekat semak samun , hahaha lepas semua junior dah duduk kat situ , abang uh start suruh kacau dorang , aku pun pergi dekat sorang2 goyang2kan pokok la , buat2 bunyi , haha SEMUA JUNIOR MENANGIS WEHH ! HAHAHA but semua tetap okay , lagi kita kacau lagi kuat diorang berzikir , hahaha dah la kita tinggalkan satu junior dekat setiap sudut xD hahaha gempak beb , then dalam masa 1jam kita kumpulkan semua junior ke satu tempat , (dalam keadaan mata tertutup) kita semua amik keranda jenazah , then kita lepak depan diorang , hahaha bila semua bukak semua melanting ke belakang xD hahahaha lawak la , pastu kita cerita mcm2 , satu hari tak tidur -.- end lastly aku still teringat dekat seseorang tu .

No comments:

Post a Comment