Tuesday, June 28, 2011

WOARGHH !

Assalamuallaikum (: so hari ni lastday aku boleh online , InsyaAllah bukan buat selama lamanya , cuma sementara , , lagi pun pmr sudah dekat xD so hari ini aku HAPPY because aku dapat merasai apa yang kawan2 aku sedang merasai sekarang , contoh aminah dengan zaim , setelah aku melihat dan membaca blog dia aku dapat merasakan yang diorang teramat amat lah sweet -.- ayat perempuan , walaupun aku cuma membaca je , sumpah wehh hope both of you still together untill the end of the world hahaha ! i really mean it (: for aminah , jangan la bersedih lagi , zaim pindah pun bukan sebab kehendak dia , but dia akan datang pj setiap sabtu and ahad (: distance is not a big problem minah (: just stay together no matter what happen , (apa aku merepek ni) for syazleen dengan luqman , yeah ! congratulations ! hope you'll happy together , korang dua sama2 cantik ngan handsome en , sesuai la (: eh , cinta bukan mengikut rupa paras seseorang , tetapi hati seseorang (: cewahh , for azza dengan aiman , cepat cepat la couple wehh , ubah aiman uh jadi baik :B korang pun okay jugak , but suruh aiman uh DIET sikit :P aku happy tengok korang happy dengan pasangan masing masing (: korang pun dah macam adik beradik aku (: and myra dengan zahid jangan lah gaduh2 lagi , korang memang sesuai gila , setiap kali jumpa berpeluk -.- sampai jealous aku dibuatnya xD haha aku tahu sebab korang break , mungkin sebab zahid smoke kan ? haha its okay la myra , aku boleh jadi mata kau kat sekolah :B dan cepat2 la berbaik balik okay ? (: and nas !!!! aku nak jadi macam dia !!!!!!!!!!! tak pernah nak kesah pasal laki kan ? begitu juga dengan aku , aku taknak kesah pasal perempuan ! #heartless haha dia ni tak habis2 dengan ayat sastera dia uh , hahaha and jaja , still dengan amir ? biasalah lelaki jaa , kena lah faham macam mana perangai lelaki , kalau tak cukup satu mesti cari lain , bak kata kawan aku cari dua awek , satu buat spare bila dah break dengan lagi satu . erghh hahaha tu lah lelaki , tamak nak dua awek , and dia ada cakap jangan terlalu berharap dengan pasangan kita , sebab ia akan menyakitkan hati kita bila dah break , macam aku jugak la (: haha dengar tu jaja ! hahah for amirin dengan hajar , hahaha amacam sekarang ? dah happy gila kot diorang ni , dia kata kat sekolah , diorang siap panggil baby sayang lagi wehh ! hahaha untung la dapat mcm uh (: nak date un malu malu anjing , hahaha sial ! gua jealous ! for hafiq , yeah budak kecik ni dah couple balik dengan myra ! hoho dah beberapa single enn (: for athirah , diet wehh , nanti lagi senang nak dapat os os kau tuu :P hahaha UNTUNGLAA ~ for sarah , i hope you feel better without me , thanks for everything , i appreciate it very much (: aku sengaja buat kau marah , ada sebab (: and shazleen ! hey kau ni pendiam sangat la -.- pipi goreng ! hahaha hahaha apa aku merepek ni ? hahaha aku luahkan perasaan aku untuk HARDCORE'S , sorry aku dah tak lepak sangat , bukan sebab parents aku tak kasi , cuma aku malas nak tengok seseorang bad mood sebab aku ada lepak dengan korang sekali , and lebih better aku yang mengelak daripada dia , daripada dia yang mengelak dari aku , hahaha but aku teringin nak cubit pipi dia (: so , byebye , thanks hardocores <3

No comments:

Post a Comment