Thursday, June 23, 2011

aku happy hidup macam ni

Assalamuallaikum , ni post pasal aku , so yeah ! aku happy sangat , mood asyik berpindah randah , sekejap ada mood sekejap takde , haih tak menentu , aku happy bila ada kawan2 yang faham aku , itu ialah HARDCORES <3 but ada yang tak faham , and antara semua ni aku cuma suka luahkan hati aku dekat NAS , dia pandai layan orang , and kandang2 bila dengan diorang kalau aku terpikir something aku tetap takde mood , tiap hari sebab punca yang sama , dan itu menyebabkan aku takboleh concentrate kat kelas , jadi patung kat kelas , and asyik nak marah je . biasalah since aku single ni kan , aku terlalu berharap sangat dengan orang yang tak pernah nak terima aku seadanya , and aku suka hidup mcm ni , hati sentiasa sakit , and selalu muram , but aku tak selalu tunjuk perasaan aku kat kawan Hardcores aku and aku cuma tunjuk kat diorang yang aku ni anoyying , perangai tak matang , buat orang sakit hati , and selalu kacau orang , ni lah aku bila dengan siorang , aku tak pernah nak serious , asyik dok tergelak macam setan , sekarang aku sedar takde apa lagi yang boleh buat aku okay mcm dulu . haih .

No comments:

Post a Comment