Thursday, September 1, 2011

RAYA ? BOSAN !

Ini semua benda yang aku lakukan pada bulan raya yang bosan ni -.- raya pertama , dengan mata berat bangun pergi sembahyang aidilfitri (tak tidur sehari) mandi pakai baju malayu warna kelabu kehitam hitaman , diikuti dengan sampin berwarna unggu unggu emas , hahah matching satu keluarga . zup zap zup zap dah habid sembahyang , aku balik rumah , mintak maaf pe semua , collect duit dari sedara2 , hahah semua kasi 20 bhai , 5 orang pulak , hari pertama dah 100 aku dapat , lepas dah dapat tu , aku pi seven eleven , beli ermm ermm , then then charge batery . mata pun dah segar balik raya rumah sedara sampai malam .

Raya ke-2 , bangun pagi siap2 pi balik kampung kat klang/meru , 4 kereta sekali , memang meriah la rumah atuknenek sedara den , sampai2 je , dah mcm bukan kampung , semua dah berubah , hahaha kalah rumah aku -.- hahaha sampai sana semua serbu makanan , haha gentle terbaikk , ayam masak merah dia bapak pedas -.-" hahah biarlah , bukan selalu makan masakan nenek enn , lepas makan pi jauh2 dari rumah charge batery , hahaha lepak situ , dengan pakcik2 , hahah gelaran dah pakcik , padahal umur baru 20-24 haha muda , lepas tu dengan makcik den 24jam kat dapur tu -.-" lepak sampai malam , semua balik .


Raya ke-3 , takde benda pun , duk rumah goyang kaki -.-

No comments:

Post a Comment