Saturday, August 20, 2011

Duhh melepas -.-

Hari sabtu aku pergi kl , shopping lagi , minggu lepas dah rm400 habis , minggu ni rm 150 habis , hahaha dah mcm perempuan pulak shopping banyak2 ni , sehari sebelum nak shopping uh petsis aku keluar pavi jugak hari sabtu , so dia pun ajak la date , bila tengah shopping ada je yang call , lama2 batery phone aku habis -.- dalam otak aku ( macam mana nak contact dia ? batery un takde ) -.- dengan perasaan bengang aku , pergi jalan2 lagi cari baju , and then aku balik rumah , sekali on phone ada text masuk ( adk kat mana ?) erghhh -.- aku dah kat rumah la , betery phone habis -.- baru nak berbuka sama2 en , ada je benda kacau , tapi its okay , lepas dia spm nanti kita jumpa lagi enn pendek ? :P dah tu baring2 jap , pergi masjid , solat isyak ( masa terawikh lepak belakang masjid ) and then tadarus , lepas tadarus , pukul 12am kita sewa kereta , masuk 7 orang , aku , aim , mail , azam , amin , kamal , ben .

Nak kata pack tu tak la , sebab memang maximum 7 orang je , kita pergi isi minyak jap , then pergi subang (rumah ben) tunggu dia angkat duit , awal2 semua plan nak pergi karak , tapi malam nak qiammulail , so pergi shah alam makan kat shulafa , tepat ada match bola , chelsea vs arsenal , memang sardin ah , so kita naik tinggat 2 , satu floor uh semua chelsea fan , naik2 je tangga semua pandang -.- nasib aku pakai baju sukan sekolah xD diorang siap pakai skarf chesea lagi , tengok punya tengok goal , smua melompat , ada yang naik kerusi , hahaha lepas goal tu semua nyanyi lagu chelsea , sumpah dah mcm kat stadium , lepas game semua bangun bersalam salaman , yang kiteorang cuma tengok dari belakang , serabut gila -.- lepas makan sahur kita pergi cari rumah kosong , then masuk , nak cari apa masuk ? hantu ? mana ada hantu bulan ramadhan ni -.- sakai lah diorang , lepas beberapa minit masuk kereta balik , teruih pergi kawasan , and lastly aku tidur . TAMAT

No comments:

Post a Comment