Friday, June 3, 2011

Yesterday

hehe kali ni aku nak cerita pasal si dia SARAH NADHIRAH < 3 haha boleh dikatakan post aku banyak berkenaan dengan dia , senang cherr blog ni memang pasal dia jelah :B tadi lepas tuition aku lepak naling jap , ingat nak lepak dengan dia sekali , malang sekali dia pergi rumah kawan dia kat Taman Medan :S aduhh dalm hati aku 'alamak , tak dapat nak date' so aku single buat sementara , dengar gossip2 perempuan kat naling uh , yang paling best aku dok depan myra ngan zahid , bantai pulak dorang suap2 makanan , errrr serious aku jealous gila , kalau la ada buah hati aku enn :B dalam 1jam30minit kite lepak rumah aku jap , ready nak solat jumaat . lepas solat jumaat myra cakap dia kat amcorp , zahid un pasal awek pergi jelah , then sarah text aku tanya kat mana semua , dia kata dia dah ada kat rumah , dalam hati aku ahh ! melepas buat kali kedua -.- bila sampai je kat amcorp aku terus ajak zahid ngan mirin gy mcd nak beli aiskrim , sekali aku nampak baju ungu belang2 , rupanya sayang aku tuu , dalam hati err siot dia tipu aku . start tu aku dah happy dah , then jalan2 pe semua . and takpayah gedik2 nak tahu apa kiteorang buat :P haha assalamuallaikum ..

No comments:

Post a Comment