Saturday, June 4, 2011

FUCKOUR !

wehh budak , kau ingat kau bagus sangat ke ? setakat FUCKOUR tu atok aku yang tulang reput un boleh buat , FUCKOUR tak FUCKOUR jautuh mampos jugak -.- aku tahu la kau jealous tak dapat awek aku , aku tahu kau suka dia , kau stalk kiteorang pun sebab kau suka awek aku , kau pandang rendah kat aku , but aku tak kesah kau nak kata apa sebab aku memang rendah , aku tak layak duk kat malaysia ni kan kau kata ? haha aku memang tak layak , but aku lagi suka duk kat indon la kalau semua orang kat malaysia ni perangai haram macam kau -.- yang sarah tu pun sebok jaga hati dia -.- aku ni apa wehh ? nama je bf tapi aku taktahu aku lagi penting daripada budak FUCKOUR tu , aku tahu la dia handsome daripada aku en , dia boleh buat FUCKOUR sedangkan aku cuma tahu melukis benda bodoh , aku lukis gambar kau pun dah nak 3jam tau , buang masa je aku lukis selama ni , haihh terus terang aku cakap aku tak suka kau text laki lain selain aku , aku tak pernah pun text perempuan lain selain kau , but bila aku sedih je aku cari orang lain . -.-

No comments:

Post a Comment