Monday, September 5, 2011

Last day dekat bayu beach resort


hey , ni masa aku pergi pd , bercuti kat bayu resort , mula2 memang macam hampeh , tapi bila dah lama kat situ rasa best pulak , biarpun ps takde , phone takde , at least aku ada family and cousin kat situ , kiteorang jaran dok bilik , asyik keluar tepi pantai je , habis hitam kulit aku ni xD lepas tu sekejap2 hisap rokok , kiteorang karaoke kat situ , shisha , kenal kawan , dok subang jaya wehh , haha lepas tu entah kemana dia pergi -.- bila dah malam aku doh bilik ah , sebab penat , then online , kacau si sarah uh , haha link2 semua pasal hantu aku bagi kat dia , haha sampai takut dia , nak tidur pun susah dia kata , tapi its okay la , aku punca dia takboleh tidur , so aku la teman dia , lagipun aku dah lama tak teman dia , dalam pukul 2 pagi , aku turun pantai dengan cousin aku sorang (rahim) mula mula memang gelap gelita , air laut pulak pasang surut , alang2 dah ada pondok kat situ , kita bakar rokok , sambil main2 asap yang berkepul kat mulut ni kita menjerit la kuat2 , tetiba ada guard sulur spotlight , lampu tu dah hampir kena aku , nasib guard tu dah padam lampu tu .. haha cuak aku xD sambil tu kita jalan kat air laut yang tak berapa nak dalam , nasib aku pakai seluar pendek , yang si aim tu elok2 pakai skinny jeans terus pakai spender je xD haha kita ingat kita berdua je ada , sekali ada 3 budak bercamfire sambil main mercun xD haha lepas tu ada 4 orang cina tengah makan mcD tengah2 gelap tu , and lagi satu puak india mandi kat laut tengah pagi , memang tak nampak apa lah kan , hahaha jalan punya jalan , batery phone aku nak habis , hahah sarah punya pasal enn aku balik bilik , pi charge terus , hahaha kang tak teman takut dia bosan pulak . lepas tu kita lepak bilik , padahal aku dah mengantuk gila dah , tapi si sarah ni belum tidur lagi , so aku hold kejap , pukul 4.22 dia dah tidur , aku pun tidur , haha tak tahan punya pasal dekat lantai pun kat lantai la xD
hahah suasana tu laut memang happening gila , rindu pulak nak lepak sana lagi :D


p/s : aku nak berhenti smoke :)

No comments:

Post a Comment