Monday, October 31, 2011

My Everything ♥


NAZIRA ♥

Ni awek baru saya :3 haha sayang doh dekat dia ni . Dia ni AWESOME ! so kiteorang baru je kenal , couple pun baru jugak , mungkin jarak kita agak jauh but hati kita selalu dekat .Tiap Pagi , Petang , Malam kita text kan ? :D Umur dia tua setahun dari aku , tapi apa aku kesah tua ke tak , asal baik aku kebas je xD hahaha . Dia ni berbeza dari ex ex aku , orang couple selalu text bie baby , saya awak en , but kiteorang lain , kadang2 kita main aku kau , saya awak , bie baby , haha dah macam keling aku tengok , but serious la aku suka awek mcm ni , boleh buat gurau , mencarut ke apa ke tak menimbulkan sebarang pergaduhan :)



Bibir dia mengancam dohh -,-


Cerita balik pasal nenek ni , dia ni nak kata cantik , tak seberapa , tapi COMEL ♥ haha dah , aku bukan nilai orang dari segi paras rupa -,- Dia baik , pandai gurau , pandai amik hati aku , pandai pujuk . but bila dia dah marah aku pulak yang tak reti pujuk dia , hahaha teruk dohh -,- Dia selalu ejek aku kutu , kutu apa ? kutu embun-embun , haha sebab aku selalu keluar malam . Gemok ni tak suka kot aku keluar malam , tapi apa boleh buat . pagi ramai kawan pergi kerja , so malam jelah free nak lepak dengan diorang . so tadi malam dia text aku "bie ? Can i borrow your time ryte now ? if can't , sokay" aku baru bangun tido , mungkin aku tak berapa faham maksud dia , mungkin selalu ingat aku keluar malam and takde masa untuk dia , tapi tak , masa aku memang selalu untuk dia ♥ bila aku baca text dia , perghh aku betul betul jatuh cinta kat dia ♥ haha iloveyou NAZIRA ♥ ...

No comments:

Post a Comment