Sunday, September 4, 2011

totally single -.-

assalamuallaikum , hari ni gua dengan bangganya mengisytiharkan bahawa aku single , ahh tu tak menjadi masalah untuk aku cari awek baru -.- nak ke ? err dah serik aku kena game dengan perempuan , hahah muka cantik , hati takde . kali ni , lebih baik aku sorang , but aku nak jugak ada perempuan care pasal aku :( arghh keling lah . aku tak boleh sedih , cause aku ada banyak lagi kawan yang lebih baik dari dia . btw , thanks for everything :D


p/s : sumpah aku takde feel lah couple dengan kau , harap muka cantik , hati mana ? -.- tak kesah la kau hot ke tak , aku lebih pentingkan hati daripada rupa paras kau tu lah sial ! hahaha (tetiba)

1 comment:

  1. Err , sorry to hear that bro =,=' relax kayy . i pun dah banyak kali kena game kay. so , bukan semua perempuan samaa :D just find another girl that much better than her :D

    btw , yeahh . rupa paras tak guna kalau takde hati kaann . itu memang sangat sangat betul :)

    ReplyDelete