Saturday, September 17, 2011

Happy Birthday Kawan !

HAHA kau tengok wehh ! sweet tak aku ? siap update kat blog lagi xD hahahaha malas nak cerita dari awal , so aku skip masa nak sambut birthday hafiq ni , firstly kita semua turun dari bus (dari rumah luqman) nas , sarah , fikri , shaz ,ayat nak pergi watson , padahal beli kek ngan tepung xD so aku , hafiq , zahid , zahir , luqman , aiman , minah pergi rumah shazleen (open house) bila dah sampai kita borak2 jap , sampai diorang sampai bawak kek , kita cover punya cover , alhamdulillah dia tak nampak , bila dah nak sampai tetiba ada anjing menggembek pulak , habis nama hafiq hilang -,- haha lepas tu kita stop kjap , pasang api kat lilin , lepas semua dah siap , kita semua nyanyi lagu untuk dia , hahaha tau terkejal kau ! lepas tu zup zap zup zap , kita pergi bustop oldtown , tengah jalan uh diorang dah ready nak baling tepung , aku pun pergi selamatkan diri awal2 , tunggu hafiq dah dekat , zahid ngan luqman serang dia , boleh kata satu packet uh untuk dia sorang lah , yang lain baling kat sesiapa yang tak kena , aku mula2 dah selamat , tetiba hafiq lompat belakang aku -..- habis belakang aku kena tepung -.- lepas dah sampai uh kita borak2 kejap , sampai semua dah balik baru aku balik , hahah apa yang penting , aku dapat kenal kenalan dengan awek yang bernama faris , haha cantik bhai dia :P

No comments:

Post a Comment