Sunday, September 25, 2011

6 vs15

petang ahad , 6.10 pm pi main bola dekat arena , turun2 arena geng semua entah kemana , ada yang pi lepak ngan awek , ada yang hangout , ada yang kerja -,- so yang ada cuma aku ngan geng2 5 orang , yang tengah main semua budak mana entah , so dengan selamba lahh kita berenam , diorang lima belas orang , haha memang semak la futsal court tu , semua main gelak2 , yang sorang asyik kena ole je , haha semua gelak mcm kita punya tempat xD lepas tu , sorang tackle aku sampai jatuh , hahah badan bukan main kecikk tapi dapat jatuhkan aku , lepas aku jatuh budak2 semua gelakkan aku -,- babi ahh diorang , last2 kiteorang boleh menang , hahah 6 lawan 15 beb , hahaha padahal aku main dengan budak standard 11/12 tahun je , semua badan kecik kemetot ! hahaha yang kita semua tinggi2 xD apapun , berpeluh jugak main dengan diorang , mcm toyol banyak sangat , dah la pendek -,-

No comments:

Post a Comment