Wednesday, July 13, 2011

Stop it please :|

arghh setiap hari bila aku bukak facebook aku nampak status "saya sayang awak" "saya tahu awak sayang saya" semua pasal love love , ahh tolong la jangan buat lagi , aku bukan tak suka , cuma aku frust bila aku break , aku tak boleh terima kenyataan tu sebenarnya , but aku buat buat boleh terima , haihh setiap hari weh , aku asyik teringat masa aku couple , sampai sekarang , and mungkin sampai aku gagal pmr sebab asyik terpikir semua ni , bukan aku yang nak , tapi bila aku tengok status2 korang aku rasa macam lonely gila , maklum lah takde orang nak sayang sebagai bf , erghh aku tak boleh tahan la mcm ni , aku try layan ramai perempuan supaya aku boleh lupa pasal aku break , tapi langsung tak berkesan , and perasaan aku tak lari dekat mana2 perempuan yang aku layan , cuma dia weh , cuma dia yang aku sayang , dia yang aku suka , dia yang aku nak dan dialah perempuan yang selalu tiba dekat mimpi aku . ada jugak orang kata aku ni gila sebab aku still nak kat dia walaupun dia dah buat mcm2 kat aku , so what ? aku memang desperate kat dia weh , memang dia yang aku nak selama ni , tapi tak menjadi kenytaan aku , sebab aku tak pandai nak jaga dia , aku tak pandai nak pujuk dia , aku tak pandai nak jaga hati dia , aku tak pandai nak buat dia happy dengan aku , and bila aku marah kat orang lain dia dia sekali aku marah , tu kelemahan aku , aku tak pandai nak jaga perasaan aku , lagisatu dia tu HOT , ramai laki nak kat dia , and dia kenal ramai laki , tu membuatkan aku susah nak jaga dia , sikit2 ada je laki lain , masa untuk aku pun tak banyak , aku faham dia tapi malangnya dia tak faham aku , perasaan aku , hidup aku , apa aku buat , dia takperna keash , tapi awal2 tu ada lah dia kesah sikit . haku tak penah berubah tapi aku taktahu kenapa aku stop smoke bila dengan dia , haihh bila dia dah pergi dari hidup aku , aku addict gila dengan rokok , janji2 aku kat dia pun aku dah lupa , semua janji aku kat dia aku mungkir , aku smoke pun sebab aku nak lupakan pasal aku break , takde sebab lain aku nak smoke ,tapi ia takberkesan bagi aku , aku selalu teringat pasal aku break bila aku jumpa dia , kat sekolah aku mengelamun sorang2 kat belakang sorang , mesti aku teringat pasal dia , pasal aku break dan detik detikaku dengan dia , yeah semua dahsimpan dalam kepala otak aku , takde apa yang boleh buat aku lupa semua tu , sedangkan aku duduk depan meja guru pun aku boleh mengelamun pasal dia , belajar aku memang dah tak boleh fokus , so aku akan failed pmr aku nanti , mintak maaf sangat dekat ibubapa aku sbab aku tak boleh fokus dekat sekolah , rumah pun jarang study , asyik teringt kat dia je . haihh please jangan selalu post pasal love love ni , sumpah aku dah tak boleh terima kenytaan . tapi apa boleh buat , apa apa yang aku buat takkan boleh buat dia suka kat aku balik , cause dia dah ada orang lain , ramai lagi kawan handsome yang dia ada , cuma tunggu masa nak couple je , haihh aku pun dah insaf nak ada awek HOT HOT ni weh , ramai orang minat and ramai yang dia kenal , so susah nak jaga .sekarang aku cuma kena pastikan dia happy tanpa aku dan bila dia dengan orang lain . i hope that so much ! biar dia dalam hati aku , aku akan jaga dia elok2 dalam hati aku , and aku takkan buat dia hilang dari hati aku walaupun aku tahu aku takde
dalam hati dia . <3

p/s : hanya Allah je yang tahu perasaan aku ,

No comments:

Post a Comment