Tuesday, June 7, 2011

its me muhammad shafiq bin khairul

Ni aku muhammad shafiq bin khairul yang tak berapa nak handsome and ANOYYING , but aku anoyying pun kekadang , bila aku hyper , tak tahu nak buat apa en , haha aku dari keluarga yang sedarhana , tak kaya , tak miskin . its okay la kalau aku tak kaya pun kan , aku dah bersyukur apa yang aku ada sekarang , contoh macam family aku , parents aku memang awesome gila , bukan marah aku ada awek pun , but diorang bahan ada lah , haha aku tak suka bergaduh and mengutuk , but bila aku marah kat seorang , memang semua aku marah , and aku takkan bergaduh bertumbuk , tapi MOSH tu lain laa :P mengutuk pun cuma dekat orang yang perangai macam haram , aku ni orang yang kuat jealous , lagi lagi dekat girlfriend aku , aku just nak dia fokus kat aku sorang , bukan orang lain , haihh mungkin aku terlalu qonquer kat orang yang aku sayang , hahaha aku ni agak lembab , lambat pickup and bluur , aku tak suka lagu melayu , aku suka senyum , ketawa , and buat muka , post ni tak lengkap , kalau tak panjang lagi :P

p/s , malas nak taip pepanjang :P

No comments:

Post a Comment