Saturday, May 21, 2011

heee

whoah ! harini okay okay je , bangun bangun tidur terus rindu dekat teddy aku tu , so text jap , tetiba dia kata kedit dia nak habis , arghhh serious aku aku bosan tanpa dia , so aku sambung tidur , sampai petang , pastu aku keluar kejap beli topup , topup bukan untuk aku , tapi untuk teddy aku tu <3 maklum lah , dia text kawan dia , celcom ngan maxis memang cepat habis ahh kan , lagi pun yang dia text tu orang yang dia suka , hehe so aku topup then aku suruh dia text orng yang dia suka tu , aku suruh text bukan aku tak sayang dia , sebab aku sayang la aku suruh dia text , mana tahu dia boleh dapat couple ngan budak uh kan , aku cuma nak dia happy je , and aku tak rasa dia happy dengan aku , so aku buat mcm tu sebab kalau kita dapat couple ngan orang yang kita suka mesti lah happy kan :) yeahh but malam dia cakap ' i syg u je ' pehh sumpah aku cair dengan dia , and dia dah tunjuk yang dia takecare pasal aku , hee thanks sayang , you jadi girlfriend i eh ? (perasan jap ) hahaha XD overall , hidup i tak lenkap tanpa you disisi i . love you sarah <3

No comments:

Post a Comment